top of page

Jun 4

3 min read

Kitty

Τον Μάρτιο που μας πέρασε, πραγματοποιήσαμε μία επιθυμία που είχαμε οικογενειακώς: να ταξιδέψουμε στο Λονδίνο όλοι μαζί! Είχαμε τρεις ημέρες στη διάθεσή μας να ανακαλύψουμε όσα περισσότερα μπορούσαμε! Επιλέξαμε να μείνουμε στην περιοχή Canary Wharf σε ξενοδοχείο, έτσι ώστε να συνδυάσουμε όμορφη διαμονή αλλά όχι πανάκριβη. Η μεταφορά προς το κέντρο ήταν εύκολη και με διάφορα μέσα. Εμάς το αγαπημένο μας ήταν το Uber boat, ταξί-πλοίο δηλαδή, που μας χάριζε και την αίσθηση της κρουαζιέρας στον Τάμεση. Το πρόγραμμα ήταν σαφώς περισσότερο προσανατολισμένο στα παιδιά, αλλά συγχρόνως επιδιώξαμε να το ευχαριστηθούμε και εμείς οι γονείς και να δούμε καινούργια πράγματα.

Την πρώτη μέρα λοιπόν, ξεκινήσαμε την γνωριμία με την πόλη από το Westminster και το διάσημο ρολόι Big Ben. Από εκεί βόλευε να επισκεφτούμε το London Eye. Συνέφερε οικονομικά και κόψαμε ένα εισιτήριο για London Eye, Madame Tussaud και London Dungeon. Μπήκαμε λοιπόν μέσα σε μια κάψουλα του London Eye και απολαύσαμε την μισάωρη περιστροφή. Η θέα είναι συγκλονιστική και φαίνονται όλα τα αξιοθέατα του Λονδίνου.

Μετά αποφασίσαμε να ανέβουμε στο hop on - hop off λεωφορείο για να δούμε όσα περισσότερα αξιοθέατα μπορούμε. Το συστήνω ανεπιφύλακτα. Βέβαια πρέπει να σας πω ότι παρασυρθήκαμε και κατεβήκαμε στην στάση του Harrods στο Knightsbridge. Περιπλανηθήκαμε στους ορόφους, τσιμπήσαμε κάτι ελαφρύ στην αίθουσα φαγητού και πήγαμε και για ένα γλυκάκι στο Prada Café. Δική μου επιθυμία… Φεύγοντας από το Harrods πήραμε ξανά το hop on - hop off και κατεβήκαμε στην Oxford Street. Περπατήσαμε, μπήκαμε και βγήκαμε σε πολλά μαγαζιά -στο Disney Store κάτσαμε λίγο παραπάνω- και, αρκετά κουρασμένοι, καθίσαμε για φαγητό σε ιταλικό που βρήκαμε σε ένα στενό της Oxford.

Η δεύτερη μέρα μας ξεκίνησε από το Madame Tussaud. Και ποιον δεν είδαμε! Περπατήσαμε ανάμεσα και φωτογραφηθήκαμε με διάσημους αστέρες του Hollywood, του ποδοσφαίρου, βασιλιάδες και επιστήμονες. Καινούργια σχετικά προσθήκη και ένα rollercoaster που σε ταξιδεύει στην ιστορία του Λονδίνου. Μετά από εκεί, πήγαμε στο Βρετανικό Μουσείο. Θαυμάσαμε τα σπουδαιότερα και δημοφιλέστερα εκθέματα του Μουσείου, τα δικά μας μάρμαρα του Παρθενώνα και ευχηθήκαμε να επιστρέψουν στην πατρίδα τους. Από εκεί, αποφασίσαμε να πάμε στο Covent Garden, οπού απολαύσαμε ένα live συγκρότημα βιολιστών. Μετά πήγαμε στο Soho, περιοχή όπου ο έφηβος γιος μου είχε εντοπίσει μαγαζιά με τις αγαπημένες του μάρκες ένδυσης. Για κλείσιμο της ημέρας, είχαμε κάνει κράτηση στο εστιατόριο Amazonico, στην περιοχή του Mayfair: μοναδικό περιβάλλον, υπέροχο φαγητό και κοκτέιλ για τους μεγάλους.

Την τρίτη μέρα ξεκινήσαμε από τον Πύργο του Λονδίνου. Ήταν επιθυμία της κόρης μου που ήθελε να δει τα κοσμήματα του Στέμματος. Άξιζε όντως. Μετά από εκεί, βρεθήκαμε και πάλι στην περιοχή του London Eye για να πάμε στο London Dungeon, ένα τουριστικό δρώμενο με ζωντανούς ηθοποιούς, το οποίο αναπαράγει με χιούμορ μακάβρια γεγονότα που συνέβησαν στο Λονδίνο. Με το μετρό πήγαμε στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας: σκελετοί, δεινόσαυροι, απολιθώματα, μέσα σε ένα υπέροχο κτίριο. Μετά από εκεί περπατήσαμε στο Hyde Park και μέχρι το Buckingham Palace και θαυμάσαμε το υπέροχο αυτό παλάτι.

Κουρασμένοι από το περπάτημα, είπαμε να ξεκουραστούμε λίγο, ζώντας όμως την εμπειρία του afternoon tea. Επέλεξα να πάμε στο ξενοδοχείο Spoon, γιατί το τσάι ήταν θεματικό και προσανατολισμένο στα παιδιά. Το θέμα ήταν Alice in Wonderland. Οι ποικιλίες τσαγιών ήταν η μία καλύτερη από την άλλη και τα πλατώ με τα εδέσματα άκρως εντυπωσιακά. Μετά από εκεί πήγαμε μια τελευταία βόλτα στους δρόμους του Λονδίνου: Oxford, Regent, Bond Street... Και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, γιατί το άλλο πρωί πετούσαμε νωρίς για τον επόμενό μας προορισμό. Περάσαμε αξέχαστα και είμαι ευγνώμων που κάναμε ένα τέτοιο ταξίδι και με τα τρία μας παιδιά. Βέβαια δεν προλάβαμε παράσταση στο West End και Harry Potter Studios. Άλλα όπως είπαν και τα παιδιά μου: δεν πειράζει, αφήνουμε κάτι και για την άλλη φορά!