top of page

FRATELLI ROSSETTI: 70 ΧΡΟΝΙΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΦΙΝΕΤΣΑΣ

Feb 23

2 min read

Panos


Photo: Panos Zacharakis

Περισσότερο από μισό αιώνα. Κι όμως η επιφανής ιταλική εταιρία υποδημάτων Fratelli Rossetti κατάφερε να συνυφαίνει τη διαχρονικότητα της ταυτότητάς της στο σύγχρονο πέπλο της κατανάλωσης στη μόδα.


Η επωνυμία της εταιρίας ήταν εξαρχής γνωστή σε εμένα, εφόσον κυμαίνονται σε πανευρωπαϊκή αγορά, αν όχι σε παγκόσμια. Ερχόμενος ωστόσο σε στενή επαφή με την εταιρία, ανακάλυψα πως ο άφθαρτος χαρακτήρας της εταιρίας προέρχεται από το 1953. Ο ιδρυτής Renzo Rossetti και η γυναίκα του Lisetta ήταν αφοσιωμένοι στην

επιχείρηση για όλη τους τη ζωή. Συμπεριλαμβανόμενος στη δεύτερη γενιά που έχει αναλάβει τη διεύθυνση της εταιρίας, ο Diego Rossetti αναλαμβάνει τις εμπορικές

ευθύνες της και, υπό την επιτήρησή του, η Fratelli Rossetti αποτελεί την πρώτη ιταλική εταιρία που ανοίγει boutique στην οδό Madison της Νέας Υόρκης. Ο αδερφός του Diego, ο Luca, έχει αναλάβει να προσθέτει συνεχώς νέες πληροφορίες στον χώρο του management ενώ βρίσκεται πλέον στη θέση του Management Director.



Οι λόγοι της επιτυχίας τους διαφαίνονται αρχικά στο γεγονός ότι η εταιρία έχει διατηρήσει άψογα την ποιότητα με την οποία κατασκευάζονται τα προϊόντα της ενώ κατορθώνει να επικοινωνεί τόσο το παραπάνω, όσο και την αναπαυτική εμπειρία του καταναλωτή. Από τη δημιουργία των designs δε φαίνεται να λείπει φυσικά και η σχολαστικότητα αφού μια γρήγορη παρατήρηση στη λεπτομέρεια θα πείσει και τον

πιο δύσκολο. Μπορεί βέβαια το πλείστον των σχεδίων να φαίνεται πως τηρεί μια

κλασική γραμμή, ωστόσο τα μοτίβα περιλαμβάνουν χρωματική ζωηρότητα και

πληθώρα υφασμάτων.


Σε αυτή την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, βρεθήκαμε στην έκθεσή τους με όνομα

Shoe Talks που έλαβε μέρος στην boutique της Gallerie Vittorio Emanuele. Αγναντέψαμε τα νέα σχέδια που εμπεριέχουν χρωματική πολυμορφία και μια εμφανή εξέλιξη των κλασικών textiles που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή υποδημάτων, ενώ το event συνέχισε με μια ανάλαφρη δοκιμή σαμπάνιας και σύντομη συζήτηση με την ομάδα PR της εταιρίας για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται την επικοινωνία των χαρακτηριστικών της εταιρίας.



Feb 23

2 min read

Panos
bottom of page